Benefietconcert brengt 1650 euro op

Het benefietconcert van de Harmonie, Bogerman Bigband en de Bogies, zaterdagvond in de Baptistenkerk in Sneek heeft rond de 1650 euro opgebracht voor World Servants. Het gratis concert was ‘uitverkocht’.

Een groep van 13 jongeren van de Baptisten Gemeente gaat in juli volgend jaar naar Botswana om daar te bouwen aan een kleuterschool en multifunctioneel centrum. Tijdens het drukbezochte concert gaven de jongeren een presentatie van hun project.

Even voorstellen: Wij gaan naar Botswana

Afscheid

Na afloop van het concert nam de Harmonie afscheid van Jolanda Wijnstra die bijna 40 jaar bij de Harmonie speelde. Door drukte kan ze twee korpsen niet meer combineren met baan en gezin. Ze blijft muzikaal actief bij brassband Apollo van Grou. Bea gaf haar ten afscheid een bloemetje voor alle inzet voor de vereniging.

Jolanda (rechts) nam met het Benefietconcert zaterdag na bijna 40 jaar afscheid van de Harmonie