Daniëlle slaagt voor D-examen

Daniëlle is woensdagavond geslaagd voor het D-examen. Enkele weken geleden haalde ze al het theorie-examen, nu voegde ze de praktijk er aan toe.harmoniegroupies

Het praktijkexamen D bestaat uit een concert waarbij publiek aanwezig is. In dit geval was de studio in het Atrium de uitvoerende ruimte. Gesteund door de ‘groupie’ van de Harmonie speelde ze indrukwekkend, getuige de cijferlijst die niet lang na het optreden al via sociale media gedeeld werd. Wat wil je ook. Het laagste cijfer slechts een 7,5 op speeldictee en het hoogste cijfer een 9,5 op toonkwaliteit en daartussenin heel veel achten en nog hoger. De felicitaties van de mede-muzikanten volgden al snel. Nogmaals van harte.

Bij de Harmonie waren overigens meer geslaagden: Marinthe en Leanne slaagden op bugel voor het B-diploma en Hester deed dat op trombone. Ons jeugdlid Arjen op drums kan met trots het A-diploma tonen.