Kerstconcert met Lemster Mannenkoor in Martinikerk

Fanfareorkest cmv Harmonie Sneek houdt op zondag 15 december om 16.00 uur haar kerstconcert in de Martinikerk van Sneek. Aan het concert werkt het populaire Lemster Mannenkoor mee en zangsoliste Marleen van Dijk.

Het Lemster Mannenkoor heeft een grote schare fans en dat is niet voor niks. Ze weet het publiek altijd weer te bekoren met hun enthousiaste zang onder enthousiaste leiding van Harm van der Meer uit IJlst.  Voor de Harmonie, onder leiding van Piet Visser, is het concert beslist een van de hoogtepunten van de jaarkalender.

Marleen van Dijk

marleenvandijkMarleen van Dijk is zangeres, zangdocente, stemcoach, uitvoerend artiest, musical en theater coach en pianiste. Zij heeft gestudeerd aan de conservatoria van Den Haag, Amsterdam en Utrecht, waar zij haar Bachelor en Master in Muziek behaald beide voor zang alsook voor piano en diploma Docent Muziek. Vervolgens heeft zij nog gestudeerd in Oostenrijk aan de Musikhochschule Wien, in Frankrijk aan de Académie de Nice en aan de l’ Opéra de Paris.

Verder verleent zij regelmatig haar medewerking aan oratoriumuitvoeringen in Nederland en Europa. Met diverse begeleiders geeft zij liedrecitals met boeiend repertoire in geheel Europa. Ze won diverse prijzen. De zangsoliste is geregeld soliste bij optredens van het Lemster Mannenkoor.

Met traditionele en eigentijdse kerstmuziek wil de Harmonie de bezoekers alvast in de sfeer van het feest van de geboorte van Christus brengen.

011_Harmonie_012

De entree bedraagt 7,50 euro en kaarten zijn in voorverkoop te koop bij de leden van de Harmonie of bij de bibliotheek Sneek. Dezelfde prijs geldt aan de kassa in de kerk.