Leer een blaasinstrument bespelen

Laat oude tijden herleven of blaas je leven een nieuwe fase in: Kom bij Fanfareorkest CMV Harmonie Sneek en leer een blaasinstrument bespelen.

Fanfarekorps CMV Harmonie Sneek is op zoek naar muzikaal talent
Heb jij altijd al eens een instrument willen bespelen, maar is het er nooit van gekomen. De Harmonie biedt nu voor een lage prijs een laagdrempelige muziekopleiding voor trompet, bugel, trombone, euphonium, hoorn en saxofoon.
Dirigent Guus Pieksma uit Sneek start in november een blaasopleiding voor iedereen die belangstelling heeft. Dus mensen, die nog nooit een instrument bespeeld hebben, dat ooit wel hebben gedaan en graag een comeback willen maken of gewoon mensen die eens willen ontdekken en beleven hoe dat is, met je adem muziek maken, kom erbij.

Wat kost dat?

De Harmonie biedt 10 muzieklessen voor 75 euro dat is inclusief een muziekinstrument. De lessen in groepsverband en met hulp van leden van de Harmonie op zaterdagmiddag.

Wanneer en waar?

De eerste les en kennismaking is op zaterdag 17 november om 15.30 uur in het Convenant (bij brug in Worp Tjaardastraat over Franekervaart). In overleg met de leerlingen wordt een wekelijks tijdstip afgesproken.

Waar kan ik me opgeven?

Opgeven of informatie aanvragen kan via de mail en telefonisch tot vrijdag 16 november: cmvharmonie@gmail.com, bij Jetze-Dirk Spijksma, voorzitter, jdspijksma@gmail.com 06 20161638 of bij Elske van der Kooi, secretaris, 06-43213483. Vermeld naam, adres en telefoonnummer.

En wat na die 10 lessen?

Dan is er een slotconcert samen met de Harmonie en zal je versteld staan van wat je al kunt.

En dan?

Dan zijn er vervolglessen en instroming bij het opleidingsorkest Tusken de Noaten van Harmonie Sneek en Concordia IJlst. Het doel is natuurlijk dat je met ons van de Harmonie op iedere maandagavond mee gaat spelen.
Wie zien naar je uit!