Luchtig pannenkoekconcert Harmonie met Tusken de Noaten

De Harmonie geeft zondag 26 november samen met jeugdorkest Tusken de Noaten uit IJlst een pannenkoekenconcert in wijkgebouw Schuttersheuvel in Sneek. Het concert begint om 16.00 uur, maar bezoekers kunnen om half vier al komen voor een kop koffie. Na afloop van het concert dat ongeveer een uur duurt zijn er pannenkoeken.

De Harmonie brengt een luchtig programma met lichte muziek. Een groot aantal muzikanten uit het korps spelen deze middag een solo: Hester Wijnstra op trombone speelt Springtime, Esther Albersen op bugel soleert in Belvedere en Marco Stallinga speelt op es-bas de vrolijke solo Tuba Smarties. Dat klinkt ook wel lekker, als kleine snoepjes vliegen de noten uit de grote bas. En dan speelt ook Douwe Sybesma nog een solo en wel op waldhoorn. Hij speelt met begeleiding van het korps Robertos Bolero van Will Hensberger.

De toegang van het concert is gratis.