Nieuwe dirigentenlessenaar Harmonie

De Harmonie heeft een nieuwe dirigenten lessenaar dankzij knap werk van Jan Hiddo en Mendel.

De oude was bezweken onder de druk van de stapels muziek die het korps speelt. De partituren worden steeds dikker en dat terwijl het aantal korpsleden afneemt. Afijn, Mendel Tieleman en Jan Hiddo de Boer zijn handige leden en hebben de handen ineen geslagen. Samen hebben ze een lessenaar gemaakt zoals die niet te koop is in de winkel. Een duurzaam exemplaar van vogeltjesskythout en qua vorm geinspireerd op het kubisme.

Naar verluidt hebben de twee op de houtafdeling van Bogerman uren gewerkt aan de bouw. De twee overwegen patent aan te vragen op hun lessenaar. Korpsen die belangstelling hebben, kunnen via het contactformulier een offerte aanvragen.

lessenaar2