Proeflesleerlingen geven concert op slotavond

Thirza-Hera en Noa alle drie dwarsfluit

Amber (clarinet)-Iris(clarinet)-Krijna(clarinet)-Lisa(altsax) en Renee(altsax)

Een aantal kinderen van de AMV groep van meester Theo hebben vier proeflessen gevolgd op een instrument van hun keuze. Het hele project was een samenwerking tussen de HARMONIE en het STEDELIJK. Donderdagavond 25 april om 19.00 uur was de afsluiting.

Voorzitter Bob Reek van het Stedelijk vertelde iets over het stedelijk en Jolanda Wijnstra gaf uitleg over over onze fanfare. Daarna gaven de kinderen in 3 verschillende groepjes voor vaders, moeders, broertjes en zusjes en opa’s en oma’s een optreden.

Het was ontzettend leuk om te horen wat de kinderen na 4 proeflessen al kunnen spelen. Ook valt op hoe relaxed ze voor een volle zaal staan te blazen. De kinderen kregen na afloop allemaal een diploma mee naar huis als aandenken en van beide verenigingen zat er een informatie/aanmeldformulier bij.

Fotobij: De trompettisten op de foto zijn: Sara, Marinthe en Amber