Zichtbaarheid Harmonie vergroot

De Harmonie heeft sinds kort een bordje voor op de muziekstandaards, waarmee de zichtbaarheid van het korps verbetert.

Bij concerten, zoals op het Schaapmarktplein, ontgaat het de achteloze passant welke muziekvereniging er zit te spelen. Met de nieuwe bordjes op de standaard kan dat voortaan niemand meer ontgaan. Bovendien staat het netter, omdat het de achterkant van de muziek en muziekboekjes op de standaard uit het zicht maakt.

Het bord is ontworpen in samenwerking met MijnVormgever in Emmeloord. De ophanging aan de standaard is een beweeglijk grijpertje dat zowel het bord als de muziekstandaard omklemt. Het is eenvoudig op te hangen. De Harmonie introduceert de bordjes op het ‘Korpsentriootje’ op zaterdag 30 november in de Zuiderkerk in Sneek.