Vereniging / Harmonie met Ernst Langhout in aula Bogerman

De Harmonie hield op zaterdag 15 november 2008 haar najaarsconcert in de Aula van het Bogerman. Bij afwezigheid van een theaterzaal in de stad moet de vereniging creatief zijn wat betreft haar concertlocatie.

Onze repetitieruimte was omgetoverd tot een ware theaterzaal, en deze was tot de nok toe gevuld met een enthousiast publiek. We hebben een geweldig concert gegeven waarin Ouverture 1812 een ongekend hoogtepunt was dankzij de pistoolschoten van Karel Schaftenaar. Toen de kruitdampen waren opgetrokken konden de leden van de Harmonie een oorverdovend applaus in ontvangst nemen. Na de pauze werd ook het lichtere programma, dat werd afgewisseld met optredens van Ernst Langhout en Johan Keus door het aanwezige publiek zeer gewaardeerd. Na afloop speelden Langhout en Keus nog even door voor de afterparty.