Gastenboek

Hier kunt u een boodschap kwijt.

1. Vanmiddag was ik bij het concert van Harmonie, Signalen en Dirk Donker organist. Alle partijen met hun eigen stijl en mogelijkheden, maar zo was het een heel mooi evenwicht.
    Jouw aan- en afkondigingen waren ook vlot en duidelijk. Ik vond het een prachtig concert en die geluiden hoorde ik ook om mij heen.
    Jullie kunnen er met tevredenheid op terug zien.
    Hartelijke groeten van Trijntje van der Werf.

2. Hallo collega saxofonisten. Velen kennen het probleem, je wilt graag saxofoon spelen maar je bent moe, last van je nek, rug schouders enz.
    Dat zware instrument m.n. de tenor wil je dan niet aan je lijf voelen. In de 32 jaar dat ik als saxofonist bij de KMKJWF speel is zo de “The original Saxophone Support” geboren.
    Ik gebruik de saxsupport dagelijks, hetzij op een repetitie, concert of cd opname. Al zittend in een orkest of zeker thuis studerend is dit een fantastisch hulpmiddel. Ik verwijs je graag naar saxsupport.de en hoor/lees graag je reactie.

3. Het concert met Margriet Eshuijs, Co Verhouwen en Maarten Peeters in Theater Sneek vond ik helemaal geweldig! Licht, geluid, ambiance, performance: alles klopte en de afterparty was heel gezellig!

4. Van 18 tot en met 22 september gaat het fanfareorkest Stichting Nationale MuziekProjecten (NMP) op concertreis naar Praag. In 2010 ging dit orkest voor het eerst op tournee naar Engeland, in 2011 naar Salzburg en 2012 naar Trier. Voor dit jaar zijn wij nog op zoek naar bugels, trompetten, hoorns, euphoniums en slagwerkers, Tijdens de tour worden er op verschillende en geweldige mooie locaties concerten in en om Praag concerten gegeven en er zijn diverse excursies. Meer informatie in inschrijfformulier is te vinden op: http://www.nationalemuziekprojecten.nl

5. Mooie rondgang vanmorgen vroeg op eerste kerstdag. Het was weer hartverwarmend. Ik kreeg er het echte kerstgevoel van!

6. Leuke muziek!

7. Volgende keer spelen we iets langer Arie.

8. Harmonikanen,

Mooi concert zaterdagmiddag, maar het mocht wel wat langer. Ik had er nog geen genoeg van.

Arie M.

9. Goedemorgen,

Van harte gefeliciteer met jullie clean sweep bij het Gouden Spiker festival gisteren.
    Een drietal zeer verdiende eerste plaatsen.
    Ik heb van het solo optreden van Elske & Wieger wat foto’s geschoten. Naar welke E-Mail adres kan ik die opsturen?
    Laat het even weten via con.w.cathalina staart van een aap gmail puntje com
    BTW wij arriveerden vanochtend zeer vroeg om 02:15 uur bij ons verenigingsgebouw.
    Wellicht tot 25 mei 2013