Gezellig en leerzaam TOP-2000 concert in Swettehus

Het top-2000 concert op zondagmiddag 6 november in het Swettehus was voor de liefhebbers een leerzame middag. Waar de muzikanten zich in de warme zaal het zweet op de rug speelden, kregen de bezoekers het zweet van de vragen over de TOP-2000.

Marcel, Domien, Arend en Marco hadden pittige vragen bedacht, maar de meesten waren gelukkig meerkeuze, zodoende was er in ieder geval wat te gokken. Maar natuurlijk kwamen de bezoekers niet voor de hoofdprijs, de meesten wonnen toch al een prijsje bij de razend populaire verloting in de pauze. De loten vlogen de deur uit.

Het vrolijke repertoire dat we met Excelsior brachten bracht iedereen in opperbeste stemming op een zondagmiddag die heel erg regenachtig en somber was. Daar merkten de bezoekers en wij als muzikanten helemaal niks van. Een verkwikkende muziekmiddag en nog leerzaam ook, voor wie eens wat meer wilde weten van de TOP-2000.

De winnaar van de TOP-2000 quiz