Topzondagconcert Harmonie met Mark Boonstra

Fanfareorkest cmv Harmonie Sneek onder leiding van Andries Kramer verzorgt op zondag 12 februari het TOPzondag concert in het Atrium in Sneek. Solist bij het concert is oud-Sneker Mark Boonstra op bastrombone.

Boonstra (Sneek 1975) studeerde bij George Wiegel en Ben van Dijk en sloot zijn studie af aan het conservatorium van Rotterdam op contrabas- en bastrombone. Sinds maart 2002 is Mark verbonden aan de Philharmonie Zuid-Nederland. Daarnaast maakt hij deel uit van het New Trombone Collective en de David Kweksilber BigBand. Als mr pBone reist hij door het hele land om muziekworkshops te geven en om de trombone te promoten.
Fanfare en solist brengen een programma met licht klassieke muziek met een swingende knipoog naar het lichtere genre.

Het concert begint om 11.30 uur: Kaarten a 10 euro: bestellen via Theater Sneek klik hier en leden harmonie Sneek