Harmonie met Bogerman Bigband in Koninginnenacht

De Harmonie geeft maandagavond 29 april samen met de de Bogerman Bigband op uitnodiging van de Oranjevereniging Sneek het Koninginnenachtconcert in de Stadhuistuin van Sneek.

Het korps en de bigband repeteerden maandagavond samen in de aula van het Bogerman. Gezamenlijk brengen de muziekgezelschappen zes swingende nummers. De Harmonie speelt afzonderlijk daarvan onder meer Concordia en andere lichte werken die goed in het gehoor liggen bij het feestende publiek.

Het concert begint om 20.00 uur. In de stadhuistuin wordt het concert rond half negen even onderbroken voor de speech van koningin Beatrix die live uitgezonden wordt op een groot beeldscherm.

Verder werken Janneke Brakels, Broken Brass Ensemble, Jan Nota en Dakkeraf mee aan het concert. De avond wordt gepresenteerd door Fokko Dam.

Fotobij: De Harmonie en Bogerman Bigband repeteren samen onder leiding van Anne Oosterhaven.
Foto Fokko Dam