JES-band verdient 900 euro bij Poiesz Scharnegoutum

Voor de jongste leden van de Harmonie was zaterdag 6 april een grote dag. Voor het eerst traden ze in het openbaar op met de Jesband. Het jeugdkorps doet mee aan de muntenactie van de Poiesz en in dat kader paste het openluchtconcert bij de ingang van de supermarkt. Het jeugdkorps staat onder leiding van Guus Pieksma.

Foto Jolanda Wijnstra

Een verslag van Thirza Eelkema
Sponsormunten actie
Zaterdag 6 april gingen we met de Jesband bij de Poiesz in Scharnegoutum staan. We zetten eerst de stoelen neer en gingen toen spelen om nog meer sponsor munten op te halen. We speelden alle liedjes twee keer en deze liedjes speelden we: Housed, Supercalifragilisticexpialidocious, Pigs, Flashback, Start your engines en nog meer. Er bleven steeds mensen kijken en we kregen ook applaus.

Op 19 april mochten we ’s avonds naar Leeuwarden om te horen hoeveel we hadden opgehaald. Maar er kwamen ook bekende mensen optreden namelijk: Tim Douwsma, Monique Smit en Yes R. Toen het afgelopen was, kregen we een cheque waarop stond dat we € 896,- hadden op gehaald. We waren hier natuurlijk heel erg blij mee en gaan er zeker iets leuks mee doen.
Thirza Eelkema