Najaarsconcert Harmonie met Apollo in Oosterkerk

De Harmonie geeft op zaterdag 25 oktober een najaarsconcert met brassband Apollo Grou in de Oosterkerk aan de Jachthavenstraat in Sneek.  Het concert begint om 19.30 uur.

Naast de twee genoemde orkesten speelt ook het jeugdkorps van de Harmonie, de Jesband op deze avond. De Harmonie brengt een luchtig programma met als groot werk Sword of Honour van Tom Haes. Apollo laat het verplichte werk in de derde divisie voor het Nederlands Brassband kampioenschap horen, dat is Variations on Laudate Dominum. De brassband uit Grou die ook gedirigeerd  wordt door Piet Visser doet  mee aan deze wedstrijd die voor het eerst in Utrecht plaatsvindt.

Jesband

Onze jeugdleden spelen samen met de jeugd van Excelsior Scharnegoutum in de Jesband, die gedirigeerd wordt door Guus Pieksma. Zij brengen een speels programma en presenteren dit ook zelf.

De entree voor het concert bedraagt 5 euro. Alleen kaarten aan de kassa!