Harmonie met de boot naar Festival Schiermonnikoog

Wij blijven in de sfeer van boottochtjes. De Harmonie doet op zaterdag 6 juni mee aan het Muziek en Zangfestival van de OMF op Schiermonnikoog. Dit muziekfestival is ongekend populair onder muziekverenigingen. Het geldt als een mooi sluitstuk van het seizoen. Nog lekker repeteren dan op de boot, een hoogstandje blazen en dan in de rust naar de vakantie. De Harmonie neemt de boot van 10.30 uur. Al om 8.00 uur verzamelen de leden zich bij Bogerman om in optocht naar Lauwersmeer af te reizen. Lekker vroeg om de boot maar niet te missen. Het optreden op het eiland is pas ’s middags om kwart voor vijf.

Zie voor het hele programma van de festivals voor koren en korpsen en het openlucht programma op de Festival Schiermonnikoog.