Harmonie op laatste festival federatie Wymbritseradiel

De Harmonie doet op zaterdag 17 maart mee aan het laatste muziekfestival van de Muzyk Federaasje Wymbritseradiel e.o. in De Mande in Nijland. Het festival begint vanwege de grote deelname al om 17.00 uur in de middag.

De festivals blijven wel, maar gaan vanaf volgend jaar verder onder de noemer van de nieuwe korpsen en korenfederatie in de gemeente Súdwest-Fryslân.

Aan het festival doen de volgende verenigingen mee: Emmabrass Sneek, Excelsior Scharnegoutum, Studio it Heidenskip, Crescendo Heeg, Hâld Moed, Oosthem, Euphonia Oppenhuizen, Greidhoeke Brass en de Harmonie dus. Alle verenigingen hebben een half uur speeltijd en worden beoordeeld door Benny van der Wal uit Joure.

De Harmonie speelt op het festival: Ein Feste Burg, De Kwelgeest van Rob Goorhuis en Vertigo van Larry Barton.

Op de foto: Het festival is ook een weerzien met onze oud-dirigent Meine Verbeek die Crescendo Heeg dirigeert. De foto is gemaakt op een muziekfestival in It Joo in Oudega.