Seizoenslot met concert en tuinfeestje (filmpje)

De Harmonie sloot het seizoen maandagavond 2 juli af met een openluchtconcert bij de woonvoorziening voor ouderen aan de Napjusstraat in de Noorderhoek. In de prachtige ommuurde tuin van het complex speelde de fanfare voor een enthousiast publiek onder een stralende zon die langzaam verdween achter het woningxomplex. De bewoners zien het korps graag vaker optreden en zouden zelfs wel een repetitie willen bijwonen. Op zondag 28 oktober is het korps in de buurt met het familieconcert in de Schuttersheuvel. Bij deze alvast een uitnodiging aan de bewoners om dan de oversteek naar het wijkgebouw te maken. Na afloop van het concert, waarbij de activiteitenbegeleiders van Frittemahof de muzikanten niet vergaten met een natje en een droogje, werd het seizoen beklonken met zeer goed verzorgde borrel in de tuin bij Froukje. De prachtige zomeravond zorgde voor een schitterende afsluiting van een mooi seizoen.