Harmonie Sneek geeft pleinconcert op 22 juni

Fanfareorkest cmv Harmonie Sneek geeft zaterdagmiddag 22 juni een pleinconcert op het Schaapmarktplein in Sneek.

Het optreden is van 14.30 tot 16.00 uur. De muziekvereniging brengt een keur aan lichte muziek ten gehore, maar waagt zich ook aan het prachtig in het gehoor liggend, maar razend moeilijke ‘Sorry’ van Kyteman. De duizelingwekkende bugelsolo wordt vertolkt door Elske van der Kooi. Vrolijk is ook het werk Concordia dat geschreven is ter gelegenheid van de honderdste verjaardag van fanfare Concordia Schaick. Componist Eric Swiggers liet zich hierbij inspireren door de rooms katholieke sfeer in het dorp; vanuit de mis gaat het naar de kermis en wordt er carnaval gevierd. Verder staat Mac Arthur Park op het programma en tal van populaire songs van onder andere Adele. Het orkest staat onder leiding van dirigent Piet Visser uit Nij Altoenae.

De foto werd vorig jaar gemaakt.