Jeugd Harmonie laat van zich horen op familieconcert (filmpje)

De jeugd van Fanfareorkest cmv Harmonie Sneek heeft zondagmiddag 28 oktober van zich laten horen op het familieconcert in wijkgebouw De Schuttersheuvel in Sneek. Het korps opende het concert onder leiding van Andries Kramer met Red & Black van Marco Middelberg gevolgd door Vitae Lux van Frode Alnaes. Daarna kwam het 12 leden tellende jeugdkorps de Jesband van Excelsior Scharnegoutum op de planken. In dit jeugdkorps spelen ook de jeugdleden van de Harmonie. Zij speelden onder leiding van Guus Pieksma diverse stukken. Daarna kwam de jongste aanwas van de vereniging aan bod. De leerlingen die vanaf september op les zijn en nog niet in het jeugdkorps meespelen, lieten horen wat zij al kunnen na twee maanden les. Het korps sloot het drukbezochte familieconcert af met drie vrolijke nummers: Baja Breeze van L. Neeck, Rolling in the Deep van Adele en The Bandwagon van Philip Sparke. Van de jonge muzikanten zullen we zeker meer horen….

Een stukje van de Jesband gespeeld zondagmiddag 28 oktober in de Schuttersheuvel in Sneek