Leerlingen Harmonie slagen voor diploma A

De jongste muzikanten van de Harmonie hebben een belangrijke stap gezet in hun muzikale carriere. Het eerste diploma hebben ze te pakken. Sipke deed dat met liefst 56 punten en dat is met lof. En dan te bedenken dat hij nog maar een jaar les heeft gehad. Een superprestatie.
Dat geldt overigens ook voor de andere geslaagden. Thirza slaagde met 47 punten, Elyne met 44,5 punten en Rein met 39 punten. Bestuur en leden van de Harmonie feliciteren de leerlingen met hun prestaties. Onder het kopje Jeugd staat een artikeltje over hun High Tea concert met de Jesband in Scharnegoutum. Op de foto Sipke, vorige week na de proeflessen, toen hij zijn talent op saxofoon al liet horen in de aula van Bogerman.