Stralend kerstconcert met Urker Zangers

De Harmonie onder leiding van Andries Kramer heeft samen met de Urker Zangers een groot kerstconcert gegeven in de Martinikerk van Sneek. Terwijl het buiten stormde en onophoudelijk regende trakteerden orkest en koor de bezoekers die de omstandigheden getrotseerd hadden op geweldige muziek. De Urker Zangers doen meer dan vierstemmig zingen en stralen een en al zangplezier uit onder leiding van Jacob Schenk die veel bravoure brengt. Het inspireerde de Harmonie eveneens tot het maken van klinkende muziek. De complimenten voor het kerstconcert waren na afloop niet van de lucht. Het had wel langer mogen duren… De fotoreportage is gemaakt door Rinske Vellinga MusicPhotografic (dubbelklikken op foto om ze paginagroot te krijgen)