Zonovergoten Molenconcert Harmonie en Concordia

De Harmonie, Concordia IJlst en het jeugdkorps Tusken de Noaten gaven zondag 8 juli een prachtig molenconcert bij molen De Rat in IJlst. De weersomstandigheden waren ideaal. In de luwte van de molen bleef de muziek mooi op de stander staan en speelden de muzikanten vrolijke noten de warme lucht in. Het talrijke publiek kon tijdens het concert koffie, thee of limonade drinken en die geste werd zeer gewaardeerd. Na afloop bleven de muzikanten achter om het vlees voor de barbecue burgemeester te maken. Hoewel iedereen z’n best deed, was dat onbegonnen werk. De weelde was rijkelijk, maar wat over was kon terug naar de supermarkt. Een prachtige afsluiting van het seizoen. Al werd dat door de Harmonie maandagavond nog dunnetjes overgedaan met het traditionele slotconcertje in het Wumkeshus en met de borrel na in de tuin bij Tjeerd van der Kooi.

Fotorepertage